Pazar ürün yapısı ekonomik şartlar hedefler vs
dikkate alınarak tüm şartların bir araya getirildiği klasik ve modern tüm
pazarlama faaliyetlerinin optimize edildiği hedeflerin fazlasıyla yakalandığı
feedbacklerden yararlanılıp revizyonların
yapıldığı, biraz ütopya gibi gelen bir senaryo düşünün.
Ütopya diyorum çünkü insan ihtiyaçlarının çeşitliliği, küçük bir köy haline
gelen dünyada insanların birbiriyle bu kadar sıkı etkileşim içinde bulunduğu,
sürekli gelişen bir pazar ve oyuncuların olduğu bu sahnede, her şeyin top
olduğu bir nokta, doyum noktası gerçekten de ütopya gibi düşünülmektedir.
Bu noktaya yaklaşan işletmeler zaten
innovasyon, iş geliştirme, kurumsal iletişim departmanları ile hep bir adım
sonrasını planlamalı, tamamlayıcı yada alternatif ürün-yada hizmetler, çapraz
ürün-hizmet uygulamaları ile hem pazarı hem de işletmelerini dinamik ve güncel
tutmak zorundadır.
kısa sürelerde yada beklenenden önce ulaşılan doyumlar, hizmetin
sürdürülebilirliğinde şımarabilir. Eğer bir gün sonrasına hazır değilseniz
sistem geriye işliyor, yokuş aşağı gidiyorsunuz demektir.
Tarih bu planlamaları yapamayan dev işletmeler çöplüğü olmuş durumda.
Yerli ve yabancı onlarca işletme-marka bugün hepsi birer nostalji gibi gelen.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
-
İHTİYACINIZI BİLİN! İşletme derslerinde hepimize; “ Sınırsız insan ihtiyaçlarının sınırlı-kıt kaynaklarla karşılanması ” olara...
-
Logo, kurumların tanıtımında resim ve sembollerin kullanıldığı, firmaların diğerlerinden ayırt edilmesini sağlayan sembollerin genel adıdır...
-
KIRIK CAMLAR TEORİSİ,PAZARLAMA ve EMENİKE Kırık Camlar Teorisi veya Kırık Pencereler Teorisi, ( İngilizce : Brok en Windows ...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder